Gizmolata Besa balık çok severim normalde, ilk başlarda yiyordum diye kullanmadım sonra yiyememeye başlayınca takviye olarak kullandım ama hergün değil, 4 günde 1 tane bebeği irileştiriyor çünkü
denizsevinc1 Besa Ben 4.cu ayimda basladim doktorum soyledi eczaneylede konustum gebelere cok faydali oluyormus omega😊
Besa Yed14 bende onu merak ediyorum bebeğe ekstra kilo aldırıyor bu beni tedirgin eder zaten yediğimiz herşey hormonlu bide takviyelerle kilo alması bilmiyorum
Ozge20ulu Yed14 Eğer haftada 3 gün yersen alma dedi bana ,ama bı haftayemedin mesela bı hafta da sadece 3tane al demişti , tabi sizler doktorunuza danışın
Zeynebinannesi1 Besa bana 21. Haftamda verdi doktorumuz sadece 1 defa kullanabildim tadından dolayı ☹️
Besa Gulsenugur benim bildiğim okul çagındaki çocuklar için daha etkili tabi anne karnında da başlanır da bebeğe çok kilo aldırır diye korkuyorum
denizsevinc1 Besa Ben 4.ayimda basladim dogum yapana kadar her gun kullandim ve 3 kilo dogdu oğlum bebege cokta kilo aldirmiyor
Mutiess Besa Hayır bebeğe kilo yapmıyor bebeğe sadece beyin ve bağışıklık gelişiminde faydalı. Balık yağlı olduğu için anneye kilo aldırıyor iştah açıyor😂 benim hamileliğim çok zorlu geçiyor ve hep kilo kaybı yaşıyorum bu yüzden doktorum omega 3 önerdi 🙏🏻
34_21_23 Besa kullanıyorum 12. Haftamdan beri düzenli balık yiyen biri olmadığım için almak beni rahatlatıyor önemli bir vitamin sonuçta