Saripapatyam1 Gebeliği olanlar haraketleri tam ne zaman hissettiniz? Ben bir gün hissediyorum seyirme gibi bir gün hiç hissetmiyorum oda beni endişelendiriyor🤔 14 haftalığız bu arada❤️
2prensannesi2008 Saripapatyam1 18+4 günlükken tekmesini hissettim 2 3 gün cok haraketli oluyor gece gündüz uyurken ble hissediyorum 1 gün falanda hiç haraketi olmuyor bence bizden kaynaklanıyor heraketlenmesi
Kvsraykt Saripapatyam1 benimde 2 gebelik ilk 14 haftada bir kere hissettim dokunuş şeklinde ara ara hissediyorum ama her gün değil 20 li haftalara kadar her gün hissederim fikrine kapılıp kafanızı buna yormayın bence