okem Merveksgn bi sıkıntı yoksa erken 39 da alıolar genelde ılk gebelıgımı 39+2 de aldılar ıkıncı ıcınde baska dr dayım oda 39 dedı
Edos Ablam 36. Haftada sezeryan olmustu arkadaşım 37 diger ablam 38 de doktorla hasta arasindaki birsey sanırım bu.
Bannesi Edos Zaten çoğu dr sezeryanı eğer bebekte ceya annede bi sıkıntı yoksa 38. Haftalarda yapıyor. Çevremdeki herkes bende dahil 38. Hafta doldu sezeryan olduk
Ngrbrs Kuzenim 37+1 de sezeryan olmuştu benim doktorum bana 38+6 da tarih verdi bebeğin gelişimi iyiyse erken değil
Eagil Bebek bence ne kdr anne karninda dursa o kdr iyi (tabi bebege zararlı bi durum yoksa) bunu birçok dr dan duydum kilo ayni.olsa bile 38 le 40.haftada.dogan bebeklerin ciger gelisimleri aynı olmuyormus son 2 haftada ciger gelisimi max hiz kazanip tamamlaniyormus tum reflekslere daha iyi sahip oluyormus benim okuduklarim bunlar cnm