Nuray11 Samsunda hangi hastaneye gidiyosunuz yeni gelinim ve hiç bilmiyorum burayı başından beri devlete gidiyorum şuan 🤗
Sermec27 Nuray11 Samsun medicana lale cetine gidiyorum 27+1 haftalık hamıleyım 🥰 bende gelin geldim buraya nerdeyse 4 yıla yakın oldu ama
zk92 Büyük Anadolu Hastanesi’nde Gökhan Bey var. Bir de Liman Hastanesi’nde Zeynep Hanım. İkisi de bence iyi doktorlar. Tavsiye ederim.
Gmommysboy Nuray11 ya doğum işi nasıl olcak bende bilmiyorum..sanırım sezaryen olursa dr planlıyor he kendinden normal doğumsa o doktorla işin kalmıyor acil doktor ebe vs mi? Bildiğimden değil herhaldr öyledir diye düşünüyorum
Gmommysboy BRUTAL-BETTY ben hiç çiçekli bişiyle görmedim onu pek tarzı oldugunu da sanmıyorum😅ersan şener erol yazar bunlar da önerilenlerdi tüm testlerim ve takip titizlik vs ben devlet hast.asla şikayetçi değilim..şimdi corona da var 25kişi bi odaya doluşmuyor daha medeni bi ortam var😅
Nuray11 Gmommysboy şuan normal doğum düşünüyorum ilerde ne olur bilinmez tabi hastanede doğum sonrası falan nasıl acaba