ozlmakdmr Nasıl gidiyor hamilelik sevgili anneler. Sıkıntılarınız nelerdir? Biz pazartesi cinsiyetini öğrenmeye gidecez sizde cinsiyetler neler öğrendiniz mi ?
Happybaby53 ozlmakdmr İyi gidio Allaha şükür ama çok korkuyorum kaybedicem falan diye 🙄 Salı günü Erkek olduğunu öğrendim 😊 16+4 olucaz 2 saat sonra
[silindi] ozlmakdmr Benimde 16+1 şükür daha iyiyim bulantım çok azaldı. 12. haftada cinsiyeti öğrendim. Ama ben hiç hareket hissetmiyorum kafama takılıyor. Ultrasondada geçen hafta hiç hareket etmedi üzüldüm açıkçası. Sizde durumlar neler ☺️
[silindi] ozlmakdmr ben bgn cok yoruldum vajinada altta batma aci hissediyorum post da actim ama hic görülmedi endiselendim acaba var mi yoruldugunda boyle bir sey yasayan aranizda normal mi bu durum
Alynbld ozlmakdmr hiç bıulantı kusma vs yaşamadım çok rahat geçiyor hamileliğim 12. Haftamda erkek olduğu söylendi ama yarın kontrolüm var bakalım🥰🥰🥰
ozlmakdmr [silindi] Bende çok yorulduğumu kasıklarımda şişme belimde dehşet ağrı hissediyorum dinlenince geçiyor çok fazla yorumlamaya çalış
Happydayss20 [silindi] benim ince ince vajinada batmam çoğu gün oluyor hatta olmayınca ben korkuyorum daha çok .normal diye biliyorum
Sevcan34 [silindi] benimde çok oluyor cnm korkma bence normal ki kötü birşey olsa kanama olur diye düşünüyorum
ozlmakdmr Bende hareketini hissetmiyorum ama şükür daha iyi hissediyorum bulantılarım devam ediyor ama eskisi gibi değil çok şükür ki. Karnım hiç çıkmadı hala pantolonlarımın içine sığabiliyorum :) sizin karnınız çıktımı ?
Sevcan34 ozlmakdmr evet 17+0 ız 13 de öğrendik bulantılarla çok zor geçti 10 kilo verdim açlıktan zor geziyorum ayakta yeni yeni azalıyor🤣
[silindi] Sevcan34 baya kisi yasiyormus durumu normaldir sanirim o zaman insaallah yarn doktor kontrolüm var ona da sorar yazarimm
nslhhsn9221 ozlmakdmr çok şükür iyiyim ufak ufak ağrılar oluyor ama buna da şükür. Hareketlerini hissetmeyi bekliyoruz artık. Bugün tetanoz aşısı oldum. Sizde oldunuz mu aşı. Pazartesi de kan tahlili verecem. İnşaallah herşey normaldir
ozlmakdmr nslhhsn9221 biz daha olmadık aşıyı olmayı beklıyoruz 17 haftada olunuyor diye biliyorum. Aşıdan sonra ağrı olduğu kolunda falan bazıları ölüyoruz bitiyoruz falan diyolar
nslhhsn9221 ozlmakdmr ya ben bu devlet e gidiyorum bı özele cinsiyeti öğrenmek için de gittim her hafta öyle öğrendik haftaya gidicem ayrıntılı ultrason ne diycek filan diye