Havva- vallahi pes hiç mi bilen yok şans işi belki gören olur yazar yorum atın isterseniz boş da olsa nokta da olsa dikkat çeker bi yazan olabilir .Hiç olmadi bi kaç doktor a gidersiniz karaman da kendiniz karar verirsiniz biz öyle yapıyoruz ne yazık ki orada değilim. Yardımcı olmak istedim sadece.