Jasmineee Selam kızlar haziran başında doğumum olcak kısmetse. Doğum şekli henüz belli değil, internetten sipariş vericem lohusa geceliği mi yoksa lohusa pijaması mı almalıyım yada ikisi de gerekli mi? Fiyatları da çok pahalı sizler nerelerden aldınız
Byzayk0 Jasmineee Ben lohusa pijaması almıcam normal gecelik ve önden düğmeli pijama takımı alıcam doğumdan sonrada kullanmak için .
Lulemom Jasmineee lcw de gördüm normal elbise şeklinde vardı 40-50 tl falandı, emzirmek için köşelerde çıtçıtlar falan vardı. en azından her zaman giyersin, boşu boşuna o kadar para vermeye gerek yok bence. Ben daha almadım ama yaklaşınca onlardan alıcam
dmtoc Jasmineee Evet sadece adına lohusa takımı pijaması her neyse koyup deli gibi fiyat basıyorlar. Ben normal pentiden saten ya da beyaz doğuma uygun bir takım almayı düşünüyorum…
Merve6521 Lohusaavmden aldım ben canım fiyatlar evet fazla biraz ben pijama takımı aldım sabhlıklı ama şimdi sezeryan olma ihtimalim var gecelik daha iyi oluyor diyorlar sezeryanda ama ben gecelikle başkalarının yanında rahat edemeyebilirim o da var ben 185 TL ye almıştım kargoyla falan 200 tlyi buldu
Jasmineee Byzayk0 peki olur mu cnm öyle bende o şekilde düşünmüştüm arkadaşlarım lohusa pijaması alman lazım dediler normal pijama olmaz demişlerdi
Bsmlh Jasmineee madre bebekten aldım cok memnunum 2.sezeryan olcam ilkinde gecelık aldım ama hastane giydirmedi bunda hiç almadım 99 tl
Havva- Jasmineee ben önden 3 düğmeli kaprili pjama takimi ve kısakol pjama takimi aldım normalde kapalıyım ama aileler olmayacak tanıdık kimsemizde yok ee pandemi ziyaret zaten yasak rahat edecegim şekilde aldım hastane çıkışı tesettür esofman takimi tamamdır
Zeynep0332 Jasmineee normal olacak inş..boydan alcam birtane..birde Instagram site life sayfasından 3lü.130 liraya aldım çok memnun kaldım..son 60 💙
Feyy Jasmineee bence bir tane gecelik mutlaka alın ben doğum yapanlarda gördüm çünkü dikişler için felan kontrole geliyor doktorlar vajinal kanamayı da kontrol ediyorlar pijamaya göre ilk etapta daha pratik olabilir
Lulemom Oziozi ben mağazada baktım ama trendyolda da var. Biraz araştırın. Ben bi tane favoriye eklemişim. https://ty.gl/vmfgwimb
Tgb_dmrc Jasmineee ilk olarak gecelik çok kullanışlı oluyor. Benim ikinci doğumum, iki gecelik bir pijama aldım sadece hastane için. İlki hemen kanlanıyor bi de uygun bi şey alın bence. Pentinin 35 tl’ye buldum xs kalmış ama bedeni çok büyük size de olursa bi bakın trendyolda var
Cerla Ben trentyoldan mart indiriminde Bi 3lü takım bide gecelik aldım 226 liraya geldi hatta dedim sabahlığı gelen giden olursa geceliği üstünede giyerim kumaşları filan gayet ii normal zamandada kullanırım
Jasmineee Byzayk0 sanırım kilodan dolayı canım doğumdan sonra az da olsa göbek bölgesinde kilo kalıyor demişti arkadaş