Minnosunannesi bence doktorun yaptıgı biraz sacma ben 25te nst ye baglandım ve doktor tekrar geldi yanıma nstden cıkartalım sızı bebek daha kucuk bişey belli olmaz zaten suan dedi alttan muayne etti. Ki 16da hiç mumkun deuıl bende cıkmadıysa bebegın kalp atısını algılamıyor cihaz 🤔