37+2 günlüğüz. Birazda önden gidiyor. Pazar kontrolüm var ama size de sormak istedim 😊 hareketleri aşırı azaldı sadece kıpırdadığını hissediyorum. He birde kasılmalar çok fazla toparlanıyor ve belime vuruyor ağrısı. Onun haricinde öyle tekme falan hiç yok desem yeri. Doğum pozisyonunu almış. 3.Doğum olucak 2 erkekten sonra Allah bağışlarsa kızımız oluyor ❤️