Siboli Kızlar merhaba 34haftalığım kontrole gittim sıvısı biraz azalmış dedi doktor sizde böyle bişey oldu mu tehlikeli bi durum mu bu çok taktım kafama😥
Bsmlh Siboli 30 lu haftalardan snr azalır zaten canım yavaş yavaş benın 26 azdı 33 hala az ama erken dogacak su azlıgından
rmeysaa12 Siboli havuç tüketin bol bol. Ve havuç suyu için☺️ sağlıcakla alırsınız insAllah kucağınıza 🤲
Bsmlh Siboli tabıkı artık bebek doğuma hazırlanıyor yavaş yavaş ama kaç suyun onu soyledımı benım o kazar azkı 26 beri anlatamam sana
Sevinc24 Siboli evet son haftalarda azalırmış bana 38 de suyun azalmış sezeryan yapalım dediler ilk kızımda meğer normalmiş perinatologdan öğrendim daha sonra normal doğumum olabilirmiş ama beni riske atmayalım deyip sezeryana ikna ettiler
Sevinc24 Siboli azalmış demiş sınırın altı dememiş 34 haftalıkmışsınız 3-4 hafta daha idare eder zaten stres yapmayın o da etkilemesin
Bsmlh Siboli bende havuc ve havuc suyu sekerı fırlattı işe yaramadı dikkatli için bu seferde dirençle ugrastım ben😔