SenarSaklDemirkap deletedmom204 ☺️☺️Teşekkürler bunca kız’ın arasında bir ben erkek😁😁Rabbim sağlıkla kucağımıza nasip etsin
Roses TugbaYurtAtasever bende uzman peritonolaga gittim tarama için yüzde doksan erkek dedi sonra özele gittim doktor kız dedi şimdilik kız 25 haftada öğrendim kız olduğunu daha küçük bişey alma büyüsün öyle al
Gokhan_busra0911 deletedmom204 çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun 🤗☺️ 2 hafta içinde öğrencez bakalım
Aysmsek deletedmom204 canım 20 haftalık bende hamileyim ve hâlâ doktor göremedi cinsiyetini nolur bak banada 17/12/1995 doğumluyum 6 Şubat son adet tarihim Şubat'ta hamile kaldım
deletedmom204 EYMENERDEM kasim olursa kiz oluyor ama dollenmem.sonucta aralikta oluyor oyuzden erkek yani
SenarSaklDemirkap deletedmom204 çok oluyorum belkide ama kusuruma bakma lütfen bir arkadaşım için de bakarmısın rica etsem 🙈🙈yani kendini iyi hissediyorsan sonjçta sende hamilesin iyi hidsetttiğinde yada acil değil tarihleri 12.01.1989 22 Mart son ad tarihi😊