TugbaYurtAtasever aynı şey benim başıma geldi 12.haftada Hatta perinatologa dedim ki kendi doktorum erkek diyor dedim oda ben kız diyorum bakalım hangimizin ki çıkacak dedi 17.haftada ikisi de kız olduğuna karar verdi. Perinatoloğun ultrason cihazı diğerlerinden bir tık iyi ve işlerinin uzmanları olduğu için onların dediklerinin çıkma ihtimali daha yüksek