İyi akşamlar arkadaşlar ben yoyko park yatak aldım 8 in 1 ama malum park yataklar biraz görünüş olarak güzel değil siz park yatağınızın kenarlarına ahşap beşiklerde olduğu gibi korumalık yaptıracak mısınız nasıl bi şey düşünüyorsunuz Öneriniz var mı bi de yatak olarak ne tercih ettiniz ve neden annelerimizz lütfen cevap verinnn🤣❤️❤️