Gulsen4224 Gurbetgelini4 doğrudur canım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim oğluşunu 💙🦋🤲🏻
Biranneadayiiii Gulsen4224 kuzum nasıl yapıyosun tahminleri neye göre 🤗 bide ben şey duydum eğer kese yuvarlaksa kız eğer böyle elips şeklindeyse erkek diyolar öyle mi 🤔
Gulsen4224 Biranneadayiiii yok balım yuvarlak olup erkek bebek olanda oluyor yada tam tersi bebeklerin kafa kemik Yapısına göre nub duruşuna bakarak yorumluyorum ben🙈😍
Biranneadayiiii Gulsen4224 himmm 😌 ayın 24unde doktora gidicem eğer doktor bişi demezse sana atabilir miyim bende tahminde bulunur musunn😁❤️
Gulsen4224 Biranneadayiiii o zaman girebilirsem bakarım inşallah balım doğum o arada olucak bakmaya çalışırım bir ihtimalle 🙈🤗😍
Biranneadayiiii Gulsen4224 aaa tamam kuzum.hic önemli değil sağlıkla bebeğini kucağına al insAllah Allah yardımcın olsun 😍
Nuray34 Pemberuyalar Ya teşekkür ederim:)) 🌸şuan 13 haftaligim o ultrosan çekildiği zaman 11+3 du. Doktorum da bekleyelim dedi bu zamanda çok kıza benziyor diye:)
Gulsen4224 Biranneadayiiii amin balım inşallah allah razı olsun cümlemize nasip etsin mevlam birde küçük oğlum olunca zor gibi geliyor yine bakmaya çalışırım inşallah 🤲🏻💜🌸