DenizUsta Cansu2018 canım benım diğer oğlum 22 aylık o yüzden kardeş arabası aldım o öne oturacak arkaya puseti takılcak yada yatagı
DenizUsta Cansu2018 https://www.mytoys.de/abc-design-zwillings-und-geschwisterwagen-zoom-street-2018-7010870.html
NidaEzgi Cansu2018 inşallah🙈 her gün içerde kal güzelleş falan diyorum rüşvet veriyorum dinledikçe çikolata yiyorum bi parça hergün😂
Bizartik5kisiyiz Bizde 30+3 uz. Herseyimiz hazir. 32.haftada cantayi hazırlamayı dusunuyorum. Kıyafetleri yikadik utuledik yerleştirdik. Allahin izniyle 08.08.2018 de kucuk Kuzumu bekliyoruz 💕👱
NidaEzgi Cnnhls sezeryan olucam canım belimde sorun var benim de normal Doğumda ıkınma esnasında ve ya başka bi şekilde sorun çıkarabilir dedi bilmiyorum ki neden erken gelmek istedi ciğer geliştirici iğne vuruldu şimdi de nidilat diye bi ilaç içiyorum işte
jrarya Serpillll benim gelebilir 😣 normal doğum tarihi sat göre 5 eylül ama sezeryan olucağı için 10 gün önce alırız dedi
Hamilebayan Bizde kızımla 29 haftalık olduk . 😍 Daha bişey almadım temmuzda başlıcam hazırlıklara. Şimdilik çok şükür normal gidiyoruz inş sezeryan olmam👐🏼👐🏼❤️