Adabahar Fishygum benn 36+5im heryerim kaşınıyo ve bende farkettim idrarım daha koyu olmaya başladı neden acaba geçen hafta tahlil temiz çıktı o yüzden fazla üstelemedim seninde mi koyu
Habibeseyit Fishygum canım 20 haftalik hamileyim son 1 haftadır kaşıntıdan delirmek üzereyim o derece bide yanma oluyo idrarımda doktora gitcem yarın inşallah sende bu git istersen 💕 çok geçmiş olsun kuzumm
GlahKaraku Gebelıgın sonlarına doğru olurmus bndede aynısı vardı doktorumu aradım oda krem verdı sürünce kasıntı gectı ıyıkı sürmüşüm heryerımı kaşımaktan parcaladım
Fishygum Ben de nette bakinca kolestaz dlye birsey cikiyor.Gozlerde deride sarilik ve uyusukluk da diyor ama..Tabii insan hep kotuyu goruyor nette..Yarin doktora gidicem bakalim.Karaciger enzimine bakiliyormus.Coresatin diye bir kremin pembesi hem kortizonsuzmus hem de cok iyiymis kasintiya.Bir de dus almak.Bol su icmek.Elma sirkesiyle sildim elimi biraz rahatlatti.Bir gun once de korkunc mide agrisi,nefesimi kesen sirta vuran agriyla acile gittim.Reflu dedi dr.Pek yiyip icemedim.Belki o da tetikledi?
GlahKaraku BurhanRabiaetin Fishygum doktor tavsiye sı genel olarak herkeste görülüyor karacıger rahatsızlığı olanlarda farklı sekıllerde görülüyor yıne de doktorunuza sorun ama yan etkısı yok ılacın