Kızlar ben gebeliğimi öğreneli 3 gün oldu kan verdim çıktı oradada.. Yarına randevu aldım devletten ama şöyle bir sıkıntı var randevuyu saat 3 verdi ama erken gidip aç karnına idrar kan veriliyor ben erken gitsem doktor kabul eder mi acaba yaa bitek o saate bulabildim çünkü bilgisi olan varmi 🥴