Hilal2205 canim bahsettiğin seyi net bilemiyorum ama ben gebeligimin daha başındayken farkettim öyle sivilceden daha büyük ama içinde beyaz iltihap yoktu dediğin gibi uzun bir zaman sonra geçti benim hamile kalmadanda bekarkende oluyodu öyle geciyodu bir sure sonra