Kızlar selam bugün 8+1 oldum.Kese, bebek, kalp atışı her şey yolunda bi sıkıntı yok demişti 7+2 de gördü en son doktorum. Bugün sol kasığımda ve kasığın üst tarafında sızı hissediyorum arada bıçak saplanır gibi oluyo birden elimle tutuyorum hatta normal mi? Hangi durumda endişelenmeliyim? Şuan endişe etmem gerekiyor mu? 😳