24+4haftalık olduk düne kadar herşey iyidi dün gece birden tansiyonum yükseldi 16ya😏 acile gittik bebeğim iyi şükür idrarda protein kaçağıda yok doktorum önlem amaçlı alfamed başlattı günde bi kez varmı böyle alfamed içen tansiyonu olan nasıl gidiyor neler yapıyosunuz bu arada bidegebelik şekerimde var ağla ağla helak oldum iki gündü korkudan bişey olursa diye çünkü ikinci bebeğimi erken doğumla kaybettim korkularım varr😏