Kızlar ben hamileliğimde şekerim ,tansiyonum yok ama çok kilo aldım 30 haftamda 17 kilo aldım devlette diyetisyene girmek istiyorum ama randevu almak içim MHRS uygulamasından diyetisyen çıkmıyo başka bölüme gidip ordan mı diyetisyene yönlendiriyolar acaba bilgisi olan var mı 😕