Ozlem1408 Cicekler benimde asagidaymis 38inci haftamda ogrendim bunu ve catim dar oldugu icin sezeryani uygun gordu 5 nisanda sezeryan dogum yapacagim🤲
Zzozan Cicekler benim eltimde çocuk esi öndeydi normal doğum yaptı. Ama hamilelikte çok sıkıntı yaşadı.
Ozlem1408 Emsare bende hic anlamadimki o stresle sormadimda detayli ama catim dar ve bebegin kalp atislarinda zayiflama cikti normal dogum riskli olabilir dedi bende o riski alamadim sezeryanı kabul ettim hic istemiyordum ama hayirlisi boyleymis demekki
Emsare Ozlem1408 siz tabi ki doktorunuzu dinleyin sadece Garip geldi bana o haftada birden çıkması. Sağlıkla gelsin bebişiniz normal sezaryen ne fark eder