Ben de 14. Haftam da kendi doktorum söyledi, bana 24 e kadar çıkma durumu var çıkmaZsa ben bakamam eğitim araştırmaya geçmen lazım dedi. Çok üzüldüm ben de ortada kalacağım resmen. Benim başka doktor bulmam lazım sanırım of, özele gidiyorum bir de ya