Dün göz kararması hafif bir baygınlık geçirdim sonra yemek yedik kendimi iyi hissetmedigim için acile geldik . Şekerim 180 çıktı tansiyonum 15/8 şuan gözlem altındayım şekerim normale döndü tansiyonum da . Bugün perinatolojiye gönderdiler çocuğun belki içerde ki duruş şekli olabilir ama çarpık ayak sendromu gördüğünü söyledi ve genetik test yaptirabilecegimi söyledi . Düşük riski var deyince biraz düşünüp yaptirmamaya karar verdim . Düşmesinden ise ne olursa olsun benim evladım kimseye söyleyemiyorum ama içten içe üzülüyorum . Bende sizlere içimi açmak istedim Dualarınıza bana yer verirmisiniz ?