Merhabalar gelişimimiz hep öndeydi artık son kontrollerdeyiz. 34+2 olduk bugün 2500 gram dedi doktorumuz. Yalnız kafası 36 haftayla uyumlu. Bu şekilde devam ederse kanala bile girmez dedi. Kafa gelişimi önde olup normal doğumu kolay atlatan var mı acaba aranızda ?