Kızlar selam🖐🏻 Artık ufaktan hazırlıklara başladım beşiği aradan çıkarmak istiyorum.İlk gebeliğim,dolayısıyla kafam çok karışık.İlk etapta oda yapamayacağım,tayinciyiz,o yüzden bir süre bebek yatak odasında olucak,duruma göre de ilerleyen zamanlarda oda olayına bakıcam.Çevremdeki bir kaç kişi park yatakların ahşap beşiklere göre daha fonksiyonel olduğunu söyledi,ama şık bulmuyorum,görüntü itibariyle çirkin gelio,ahşap alırsam da hantal mı olur nasıl olur bilemiyorum.Önceliğim aslında kullanışlı olması,ama kafam karıştı işte☺️ tecrübeli anneler deneyimlerini ve fikirlerini paylaşırsa mutlu olurum💕