Zemheriiiiiiii Böyle bazen bir anda vajinamdan sancı giriyor. Doğum sancısı gibi regl sancısından farksız bi fikriniz varmı bu konuda
Sayeninannesi Zemheriiiiiiii daha çok küçük rahim yerleşmesi oluyor o haftalarda. Regl sancıları devam ediyor 20 haftadan sonra normale dönüyor.