Meliss222 Kızlar eğer 32.haftada doktorunuzdan izin raporu alınmadıysa bebek doğduktan sonra alabiliriyim parayı yoksa yararlanamıyormuyuz doğum parasından çalısan anneler yardımcı olurmusunuz lütfenn
Sayeninannesi Meliss222 almanız gerek rapor. E devlete analık raporu diye düşüyor sisteme çünkü. Neden almıyorsunuz çalışıyorsanız
Mom092 Meliss222 ben ozellikle iskura sormuştum 32 de mutlaka alinmasi gerekiyor 33-34 gec kaliniyo rapordan sayilmiyo dediler bana😏
CigdemSenol Meliss222 Bi arkadasim daha izne ayrılmadan erken doğum yapmisti. Sonrasinda durumu beyan edip raporları parasini da aldı. Siz bi başvurun derim. Çalışan anne olarak hakkınız.