Doktorum dikişlerini alırız 10 gün sonra diyor ama hala dikiş alma olayı var mıydı ben mi bilmiyorum acaba, yani yapıştırma ya da kendiliğinden düşen dikiş neden yapılmıyor, isteğe mi bağlı bu durum? Ben doktora söylediğimde lazer, yakma diye bir şey yok kimyasal bu ipler alalım ne güzel dedi.