FermnGulstn ben yaşadım canim 23. Haftamda cahil bir doktora denk geldim hemen tel taktırmam gerektiğini soyledi cok korkuttu beni ve benim hic agrım yoktu bu böbrekler duramazsın iste böbrek lazim sana böbreğini kaybedeceksin falan filan hemen tel takılmasına karar verdi taktırdım ve berbat bir süreç atlattım bir türlü duzelemedim psikolojik olarak bile cok mahfoldum kontrole cagirdiginda derdimi anlattim ulturasonla bakmadi bile takılan şey ne durumda diye enfeksiyon oluştu sonra onun icin hamileymişim ilaç kullanamazmışım gel mesaneni yıkayalım dedi ben kabul etmedim başka doktora gittim beni guzel ce kontrol etti meğer takılan tel mesaneye kaymis ve böbrek le mesan3 arasındaki damarı tikamis bobregim daha çok buyumus hemen çıkarılması gerektiğini soyledi çıkardı ve nitekim kendime geldim eski halime döndüm cok sukur