Hanımlar merhaba, 6 haftalık gebeyim dün gece bi anda kanamam oldu (altıma kacirdim sandim o derece çok) acile gittiğimde düşük önleyici iğne verdi 3 aralayla vurun dedi. Sabah kendj doktoruma gittim alttan muayene etti kese sarkmış ve şekli bozulmuş diyerek iğneyi bırakmamı bu kesede sağlıklı bi bebegin olmayacagini soyledi. Bu şekilde kanamasi olup kese sarkmasi yasayan var mi :(