bebisim-_00 Ultrason kağıdında bebek solda çıkmış ama cihazla bakarken sağ tarafımda gezdirip baktı resim sanırım ters çıkıyor. Sağ da olunca erkek mi kız mı şehir efsanesi nedir ?😂 Yinede merak ediyorum. 11+4 üm
Ebrununbebe bebisim-_00 bana dedilerki yat karnına bak bebek sağdaysa kız soldaysa erkek. Bende baktım sağ tarafta doğru 😂😂
Ozlem23 bebisim-_00 benimki sağda kız arkadaşların yorumlarına bakınca bebekler sağda olmayı seviyo sanırım 😄
Nurr_1 bebisim-_00 benim kızım sağ tarafimdaydi orda hissettim hep ilk başlarda. Şuan ikinci gebelik bunu solda hissediyorum cinsiyeti daha belli değil bilemiyom😂
bebisim-_00 deletedmom162 😂 benim içimden erkek geliyo erkekmis gibi hissediyorum nedense çoğunluğa göre teori doğru demekki sağda erkek olayı @miskokulum1 @Bugleem @Sedef88 @Ozlem23 @Oglumveben34 @deletedmom162
Sedef88 bebisim-_00 ay inşallah canım benim.erkek kız farketmez hepsi evlat ama benimde 2 kızım inşallah bir tanede oğluşum olur
sinanurknby Sağda ve erkek ☺️ sağda olmasının nedeni de sağdan yumurtlamışım en son. Cinsiyetle alakası yok bence
AsM Benim de sağda ve kız ultrason kagiida sagdaydi halada sağa toolaniyor sanki baska yer yok gibi🤣sevdi sag tarafimi yavrucugum 😍
demioz bebisim-_00 vajinal muayenede keseye sağdan girmişse erkek diye biliyorum ben ramzi teorisiydi sanırım bi ara çok takmıştım benimkinde doğru sonuç verdi