Su-145 6+2 günlük hamileyim. Kesenin içinde bebekle birlikte kist gibi birleyen görüldü bilgisi olan var mı lütfen 🙏
Meliy Su-145 Benimde kistim var hamile kalmadan önce de vardi doktorum hiç bir etkisi ve sıkıntısı yok dogumunda da olmaz dedi 27 haftaligim bı sıkıntı yaşamadım şükür ama mutlaka doktorunuza sorun derim her kist aynı olmayabiliyor
Oglumveben34 Su-145 kesenin için de mi kist yanındamı, benimde kisyim var ve bebek büyüdükçe kistiöin küçüldüğünü söyledi doktorum
Oglumveben34 Su-145 belkide ikiz gebesiniz doktor mu kist dedi. Benim kesenin yan tarafındaydı ve büyüktü keseden
Su-145 Oglumveben34 ikiz değil doktor tam olarak kist diyemedi kanama da diyemedi bant gibi birşey söyledi detaylı bakıldı ama en olduğu tam anlaşılmadı. Düşük olabilir dediler