10 haftada oldu ama nokta gibi ilişki sonrası oldu gitmedim doktora 3. Gün tekrar olunca gittim bebek gayet sağlıklıydı bir tehlikemde yoktu ilişki yasak dedi haftalık progestan verdi iğne olarak dün tekrar bir damla kan geldi ve birdaha gelmedi korkudan gitmedim doktora ama bulantılarım falan devam ediyor olabiliyormuş böle şeyler kuzenimin kanaması çok fazla olmuştu biz bebek düştü sanerken yaşıyormuş allah çok büyük bende çarşamba gidicem tekrar yarında tekrar iğne mi vurulucam inşallah sağlıkla alırız kucaklarımıza