Herkese merhaba yeni dogum yaptim acaba sezeryan izi kalmamasi icin kullanip memnun kaldiginiz bir krem var mi? Doktor iyilesmesini hizlandirsin diye bepantholun bir ilacini onerdi ama iz icin bir sey demedi.
Bir de dikisin bir tarafi hafif kabarmis bu icten bir sorun oldugunu mu gosterir iki gun once kontrole gittgimde birsey yoktu bugun fark ettim biraz kabariklik var fikri olan var mi acaba, tekrar doktora randevu mu almaliyim yoksa?