SenarSaklDemirkap Dilekkkk nasıl yani 8.aya kadar ne söylemişti dr kız dan erkeğe mi? erkekten kız’a mı ? değişti acaba😊😊
Dilekkkk Ilkgozagrimiz Marmara Üniversitesi ne gidiyorum ama çok dolu işte bakalım inşallah bulurum yerr
SenarSaklDemirkap Dilekkkk bişii daha sorabilirmiyimm🙈detaylıya girmişmiydi kuzeniniz Rabbim bilir tabii nasip kısmet hayırlısı sağlıkla gelsinler inşAllah
Dilekkkk SenarSaklDemirkap valla bilmiyorum onu tam uzak da oturuyor çok bişey bilmiyorum ama yakın iki üç arkadaşım var yakın zaman da Doğum yapan üçü de girdi
ErsinazYlmaz Kizlar bende 12-3 olduk cok sukur ilk hamileliğim icimden hep kizim die sevesim geliyo sora diyorum ya erkek se istemeden oluyo gecen de doktora gittiğimde kafam kopucak gibi bakiyorum doktorum yat diyo ben iyimi kalbi atiyomu buyumusmu heycandan ama bacaklarinin arasi bostu simdilik sorada evde sodayla test yaptim youtubeden gordum heycan olsun erkek de olsa kizda olsa o benim dunyadaki cennetim olucak inşallah sodali test de kiz cikti hic kopurmedi 🤰🏻🙏🏻💕😘😍
Dilekkkk ErsinazYlmaz onlar doğru değil ya bende karbonat falan bakmıştım da tutmuyor 😀😀 sağlıklı olsun da allahım gerisi önemli değil ama çatlıyor insan işte bakalım bana çıkıntı var diyince direk erkeğe odaklandım 😀
Papatyali İbrahim özdurağa en son gittim O da Sankodan ayrıldı kendi muayenehanesini açtı ücreti biraz pahalıydı. O yüzden bundan sonra Defalife Arif denize gideceğim inş bunda kalırım. Siz hangi dr gidiyorsunuz?
Papatyali Sadoli Arif beyi çok övüyorlar cnm hemde benim ev çok yakın Defalife hastanesine o yüzden inşallah Arif beyde kalırım 😍
1987gokce Dilekkkk 20. Haftalardan sonra tam idrak ediyoruz aslında sağlıkla sıhhatle gelsin minnoslarimiz 😊