Emine5252 Kizlar e nabız da ikili tarama sonucum 2.33 çıkmış anormal.oldugu zaman koyu renkli oluyor diğer tahlillerim ama bunda öyle bir şey yoktu sizce bu değer acaba ilk gebeligim
Tunaemine42 Canım yeni 2 Li tarama da grafik yok normal yni için rahat olsun benim de öyle oldu fakülteye gidiyorum 3 lü de grafikli sonuç çıktı