Biranneadayiiii Merhaba güzel anne ve anne adayları. Şuan 8+1 haftalık gebeyim. Koku ve tatların hepsi iğrenç geliyor 😖 Sadece meyve yiyebiliyorum. Bu durum ne zaman geçer lütfen yardımcı olur musunuz güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var 🥺❤️
ylzsa Biranneadayiiii seni cok iyi anlıyorum evimde halı kokusundan dolayı halıları bile kaldırdım dayanılmaz geliyor her koku
Biranneadayiiii Nihal42- yaa Allah yardımcın olsun seninde gerçekten bulantı zor bakalım benim ne kadar sürücek 😏