Cigdemss hayır bana zaten detaylı usg ve sonraki zamanlarda kız dediler detaylıya 22 de gittim şuan 26+5 haftalığız en son 24 te gittim yine kız dediler bugün netten başka plartform da gördüm bayanın birisi 7 aylığa kadar kız dediler 7 den sonra erkek dediler diye yazmış altındaki yorumlarda da çoğu bu yöndeydi o yüzden endişelendim açıkcası ☺️