Bize baya erken gelen oğluşum güzel bir hikayemiz oldu 💙 gece suyum geldi ve hemen doktora gittik şanstan kendi doktorum nöbetçi idi💙hiç açılmam yok ve sancım yok önce normal doğum istediğim için bekleyelim dedik sonra bebişimin nabzı düştü ve mecburi sezeryan olduk çok şükür iyiyiz Allah herkese nasip etsin oğluma kavuştum çok şükür 💙🧿