Kizlar bu pazartesi doğumum var sezeryan ♥️ bir yandan yawruma kavuşmanın mutlulugu var bir yandanda değişik bir ruh halinde yım annem yanımda eşim gene ayni sekilde ama her söylenen batiyo tahammülüm yok 😟mutlu değilim ne alakaysa ya neden bu böle yicem kafayı ya