Oglumveben34 Yok valla, sadece rutin muayene günümdü. Zaten 10 gunde 1 gidiyordum artık. Önce bebegi muayene etti, herşey yolunda dedi. Sonra nst ye gir bakalım dedi. Ondan sonra oldu ne olduysa 🙂 hemen Dedigi zaten önce tahlil yapılması lazım, sezaryen olacagım cunku. En az 12 saat aç olmam lazım. Yani o gün tahlillerim yapılırdı. Sabahında yatış verirdi diye düşünüyorum.
Çünkü dogum tarihimi 1 ay önce aldım. 5 inde gel tahlillerini yapalım 7sinde yatışını yapalım demişti.