Bebebebe rabbim gönlünüze göre versin bence herkesin bir kızı olmalı evlat ayrımına karşıyım ama biz kadınlar doğası gereği doğduğumuz andan itibaren anaç oluyoruz eşim hep der Kac erkek olsa kızım etmez ikinci bakalım ne olacak kızım için kız kardeşi olsun çok isterim ama her anne gibi kızım var oğlum da olsun onunda tadını bileyim de diyorum Rabbim hayırlı sağlıklı sini nasip etsin