GamzeeTahtaa nipplecare. Ben doğumdan önce lansinoh kullanmaya başladım yine de yara oldular kullanmaya devam ettim ama asla acısını geçirmedi. Doktorum nipplecare diye bi krem önerdi sürer sürmez etkisini hissediyorsunuz ve yaralarımı çabucak iyileştirdi. Öteki türlü emzirirken ağlıyordum