Busebse Elifeslem canım bende dış ağrısı çok çektim ama dişçiye gitmedim korktuğum için evde Sarimsak koydum ağrıyan dişimin etine gerçekten iyi geliyor tavsiye ederim
Elifeslem Busebse çok şükür ilac kolandim suan hafif var gibi cektircem son aya gelsem başlarsa hayata kaldıramam artık o dış agrisini çok geçmiş olsun denemedigim bisey kalmadı geçirmiyor en son antibiyotik iste
Dilan9280 Elifeslem ahh sorma çok agrı var napsam bilmiyorum yapıyorum tuzlu su BİLe fayda etmiyor oturup ağlamışım
Elifeslem Edanurgrkn hamileyken çok çok zor valla ilk üç ay cektim agri gecti diye gitmedim discye gene başlayınca 27de artık dayanamadım zor sabah etim kendimi dişçiye kadın doğuma atım insanın sağlığından önemli hicbisey yok sağlık olmasa olmuyor
Elifeslem Dilan9280 canım çay bardağının yarısına su üzüm sirkesi olacak şekilde ikisi bi çay kaşığı da tuz iyice karıştır bunu gargara yap uyusturyor sirke yoksa asla dayanamasın ağrıya ben mahf oldum artık gargara yapmaktan ağzım bogaizn tahriş oldu hep