010604 38+2 oldum bugun doktor kontrol kontrolumde sezeryan için gün verdi salı gününe. İri bebek oldugu için. Çok heyecanlıyım. Öneri tavsiyelere açığım. Devlet hastanesinde olacağım. Dualarınızı eksik etmeyin 💜💜