Selam güzel anneler 10+3 günlük hamileyim az önce peceteye cok minik bir kahverengi leke geldiğini fark ettim
Ama cok sükür agrım vs yok toplu iğnenin başı kadar bişey geldi belki ondan biraz daha fazla. Böyle bişey yasayan var mı merak ettim. Ben tüp Bebek ile hamile kaldım bu arada. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler