Sabriyeinall Kızlar bebeğim doktor 14 haftalık diyordu ikili tarama testinde 12+2 çıktı hangisi doğru sizce
061018 Sabriyeinall genellikle adet tarihinden hesapla canım benimde adet tarihimde 1 hafta önde söylüyor doktor yani ultrason da öyle gorunebiliyor sanirim
ug_fa-3diplomalianne Sabriyeinall ultrasondaki değer bebeğin hangi haftayla uyumlu olduğunu gösteren değerdir canım sen son adet tarihine göre hesaplicaksın haftanı