aslihan78 12 haftalığız 10.cu haftaya kadar hiç böyle bi sorun yoktu günde 6/7 kez zorluyor dr um geçemesi gerekiyor dedi ama gittikçe artıyor yaşayan varmı varsa ne yapıyorsunuz ilaç hiç fayda etmiyor çünkü
061018 aslihan78 canim 7.haftada basladi 16 haftaligim hala devam ediyor kişiden kişiye değişiyor. Ben prilam kullaniyorum iyi geliyor bana bir zararida yok
balbocegimm aslihan78 bende oyleyim cnm 5 haftadan beri 11 haftalık oldum haala her seyden tiksiniyorum kusmaktan artık agzimdan burnumdan kan geliyor resmen
aslihan78 balbocegimm aynı şekilde boğaz yanmasından kan kusmaktan bıktım her şey zehir oluyor prilam kullanıyorum bende ama inanın etki etmiyor
balbocegimm aslihan78 bende bi kutu bitirdim bi kac gündür icmiyorum ama kullandigim zamanda böyleydim bi fark yok yani suan tek dilegim bi an once bulantilardan kurtulmak
Busubusra Haftamdan beri kusuyorum. Prilam kullandığım halde günde 4-5 sefer. Ve her seferinde kan kusuyorum. Bir kez gece yatarken ilacı içmeyi unuttum, 16 kez çıkardım eşim saydı 😬 15 haftalık oldum. Herkes 16-17 den sonra geçiyor diyor. Gün sayıyorum 😬