Cigdemmom Ben yapmadım hamileyiz ya klasik doğuruyorum şakası yapsam olmaz dimi 26 haftalığız daha erken ahahha 😅
minikserce00 Cigdemmom valla benim erken doğum riski var suyum geldı sakası yaptıklarım inandı 😂😂 akşam eşime uygulamalı yapıcam bakalım 😂😂😂
Nurunannesiii12 Cigdemmom hanı bi 39 haftalık olsan tamam da şakası bile esin i kötü etkiler.haftan daha müsait değil şaka için.esin işte ise hızla eve gelmeye kalksa kaza yapsa falan.ben hiç sevmiyorum şaka işlerini. Odadan odaya eşime.seslensem rengi soluyor düştüm mu sanıyor ne🤦♀️
Ilkayy Cigdemmom benim bugün doktor kontrolüm vardı eşime dedim ki bebekler ikizmiş kendini saklamış biri dedim yemezler 1 nisan dedi 😂😂
aannepandaa Cigdemmom ben yapsam tam sırası çünkü gece nişanım geldi. Ama böle şaka yaparsam doğmayacak çocuğu doğurturlar 🤣🤣 Annem kalpten gider. Kocam yola çıkarda kaza felan yapar Allah korusun 🤭
Cigdemmom Nurunannesiii12 yok kuzum evdeyken yaparsam yaparım allah korusun o dışardayken asla yapmam ki zaten böyle bir şaka yapmam ironi yaptım 😅
Nurunannesiii12 Cigdemmom 🌸 inanın şakası bile bayıltır adam i korkar çok. Daha minik küçük şakalar seçin.
minikserce00 Cigdemmom aynen evde iken yapacağım bende dışardayken yapmam kı bide kesın inanmaz benımki 🙄😂
minikserce00 Asliylmz14 ay benımkı inanmaz eminim kurnazdır bu konularda 😂 bide ikinci gebelik o hazırlıklı bıraz ilkinde suyum yanında gelmıstı gayet sogukkanlıydı
Dilarraa Cigdemmom bende öyle bir şaka yapmayı düşündğm ama hemen vazgeçtim belli mi olur şaka gerçek olur bi de eşimin gazabından korktum 34+4 haftalığız 😂😂
Nurunannesiii12 Gamzelii123 oyle.bi şaka ya her es ya düşer bayılır ya eli ayağına dolaşır.allah korusun bisi olur. Benim eşimde dahil 🙂 saka yapmasam da bisi desem gözlerini acıyor dikkatle bakıyor kötü bisi mi dicek diye.korkma iyiyim.bi gel diyom😅
Ikrnur 37 deyim yaptım sancım var cok agrıyo karnım dedim doğuruyorum galiba dedim geleyim mi doğurmazsın heralde hemen dedi😂😂inandı ama ben uzatmadım 1 Nisan dedim😂gercekten doğurursan inanmam dedi😂ama yapmasaydım içim içimi yicekti
Hiranurecrin Cigdemmom 1 nisan şakası dinimizce hoş karşılanmamaktadır. Yılbaşı ve sevgililer günü gibi buda bir hristiyan geleneği dir.Bir nisan şakası nasıl başlamış bir araştırın derim
Silasila Hiranurecrin Ya tamamda ne alaka abartıldığında hoş bir şey olmuyor ama dininle bunu niye bağdaştırıyorsun herkesin dini inancı kendine senin dinin inancın diğerlerini bağlamaz bu şekilde yorum yapman çok yersiz olmuş
Cigdemmom Hiranurecrin araştırmaya gerek duymuyorum ciddiye aldığım bir gün değil çünkü işin makarası bunlar çokta takmamak lazım 😅
Mrv24 Cigdemmom bende doğuruyorum şakası yapmak istedim ama güvenemedim komutana falan söyler erkenden gelmeye kalkar başımıza iş almayalım diye 😄😂
iikiizler Cigdemmom arkadaslarıma yaptım 31 hafta ıkızler olunca ben son zamanlar streslıyım bılıyorlar. Gruba yazdım hastanedeyım sancım var alabılırler dua edın dıye cok korktular cok uzatmadan 1 nısan dedım dayanamadım daha fazla😁
Hiranurecrin Silasila Belliki bu yorumum sizin dini inancıniza hitap etmemiş o.kesin.Ve buna gelicek olursak Ben bildiğim bu şeyi müslüman kardeşlerime bir faydası olucak diye yazdım.Belki kimse bilmiyordur 1 nisan şakasının anlamını belki bu bilgi birine faydalı olmuştur. Size hitap etmediyse yorum yapmazsınız olur bite:)